kardelenimm selam kızlar bugün hastaneye gittim doktor şuan için pek önemi yok ama plesentanın bazı yerlerinde kireçlenme var dedi normalde tansiyondan kaynaklanır ama bende tansiyonda yok. 29+1 haftalığım. Böyle bişey yaşayan var mı aranızda
Gamze1903 kardelenimm bende suan plesenta yaslanmasi var 36+3m erken dogum riskim var doktor 38 39 haftlari gormessin dedi bakalm kontrollere gidip geliyorum 💆
cennetkokusu kardelenimm Benim değil ama bir arkadaşımın başına geldi, 37. haftayı geçmişti. Bebeğin kilo alımı, gelişimi vs. yavaşladı ama sezeryan değil çok güzel bir normal doğum yaptı.
Natali Var evet 38 haftalıken plasentam yaşlanmıştı ve bebek miadını doldurdu dedi doktorum. Beslenmesinde sıkıntı olabilirmiş. O yüzden sezaryenle dünyaya getirdim.
kardelenimm Natali ALLAH bağışlasın evladınızı bebeğimin hareketlerinde ve kilosunda bi problem olmadığı için şuan sorun teşkil etmiyor dedi ama yinede nedir naaıl oluyor diye merak ettim
eljid Esrayldrm bende aynı doğum yaptım cnm kab kilo doğdu ve kuwezde kaç gün kaldı bide enfeksiyon warmiydi bebekte
Gamze1903 Aysa ben bu hafta kontrolle gittigmde bu hafta. En gec haftya dogurrsun dedi cumrtesi tekrar cagirdi bebege giden kan akimni suyuna fln bakiorr ona gore soyliyor sanirm😔 bebegn gelisimu suan iyi gozukuyor 48 cm boy 3250 kiilosu var bakalm
Gamze1903 Aysa olsun skma canini bebek dogdugnda kiloya boya bakmio organlarn gelisiimi cigerler daha onemli Insaallah sag salim aliriz🙏