tevhidebrt Bende 39+3 günlüğüm ve doğuma 5 gün var dayanamadım gittim sezeryan doğum için gün aldım yarın saat 08:00 da randevum var hayırlısıyla kavuşacağım bebeğimi
Ayseee01 Fundakrbss iyi doktorunuz anlayışlı bizde sezeryan istiyoruz bakalim haftaya çarşamba diyeceğiz ne diyecek 34+1bizde
Ayseee01 Fundakrbss herhangi bir şey dediniz mi doktorunuza çocuk pozisyonu nasil canim kaçıncı haftaya tekamül ediyor verilen gün
_neslihan_ Ayseee01 bende gece 12 de gidicem hastaneye 2 cm açığım var bebek hala makat pozisyonu belki bir Ümit sancıyla döner ben korkuyorum sezeryandan çok acılı oluyor mu ya noldu bişey diyin
Haticenurozturk Mieb bı sıkıntı yok ama doktorum öyle dedi mayısın 3 haftası alalım dedi 38 haftalık olduk bugün 39+1 de alicak işte 😂
Ayseee01 _neslihan_ normal doğum sancısı arkadasim11 saat cekti olmadı sezeryan oldu en son o qkdar acıya sabır edip sezeryan oldu maalesef 😏