Merhabalar kızlar. Çarşamba günü seZeryan doğumum var ve öksürük başladı bende. Doktorum da geçmesi lazım dedi öksürüğün dikişlere zararı olur diye. Ihlamur,nane limon zencefil zerdeçal denemediğim şey kalmadı. Sizin önere bileceğiniz kesin çözüm var mı bitkisel. Gebe olduğumuz için ilaçta veremiyorlar. Zyrtel diye alerjik öksürük şurup vermişti onuda içiyorum fayda etmiyor. Dua edin nolursunuz çarşambaya kadar geçsin yavrumu aliyim kucağıma. 37+4 üz ne olur ne olmaz. Her an doğum olursa da sıkıntı benim için 🥺🥺🥺🥺🥺