Rumuz_07 Kızlar 34 hafta 5 günlüğüm bugünkü kontrolde dr amniyon sıvısı 24 te fazla olarak sınırda dedi. Böyle olup süreci sağlıklı bitiren oldu mu yada ne yapmak lazım? Dr un ameliyatı olduğu için detaylı soramadım