HeyMommy Serpila Yani şuanki durumda son adet tarihini baz almam gerekiyor o zaman. Gebelik ilerledikçe gerek görülürse adet tarihi değişiyor değil mi? Benimde geç döllenme olmuş o zaman
Shrbnkrdi Sehrbnon12 tesekkür ederim sehribana kurdı kürt bi sanatcı brnim doğduğum yıllarda cok meşhur olduğu için o senelerde Doğan coğu kızın ismi şehriban🤭
azime-26 aydangn benimde öyle 3 test yaptım silik çizgi çıktı kan verdim negatif çıktı belim ağrıyor adet olacakmış gibi akıntı da var bende anlamadım niye böyle oldu zaten reglim düzensiz ama 12. Gün oldu hasta da olmuyorum
Bfduam Berfin-bektass yumurtlama adetine yakın mıydı bu kadar geç öğrendin? azime-26 var mı gelişme? Feyzaerturk 22 ocaktan sonra hamile kalmış olabilir misin o yüzden 1.2 çıkmış betada? Sevilayozdemir ovulasyonla takip ettiysen yumurtlaman adete yakın mıydı?
Sevilayozdemir azime-26 sanırım benimde geç dollanma adetten 3 gün önce yaptım negatifti sonra adetim geçti 3. Gün test yaptım silik kan verdim 96 çıktı değerim. Şimdi bugün bir daha kan verdim daha kese falan imkansız zaten 1.500 olunca gidicem doktoruma ☺️
HeyMommy Serpila Son adete göre 10+0. Ama ultrasona göre hesaplarsam 8+0. 2 hafta fark var. Hangisine göre hesaplamam gerekiyor ki önemli olan hangisi bilmiyorum 🤷🏻♀️
Raze En son Çarşamba günü yaptırdım bende 1740 çıktı beta hcg biraz beklemek istedim cumartesi tekrar gideceğim inşallah keseyi görürüz
Feyzaerturk azime-26 17 kasım adet tarihim 22 aralıkta evde düştüm ayağımı çatlattım gebelik için baktılar 1.2 çıktı beta gebelik yok dediler 2 ocakta 291 çıktı işte
Sehrbnon12 Shrbnkrdi bende urfalıyım kürdüm canım 2002 dogum luyum annem onun ismini koydu zaten dogru dur
Sehrbnon12 Shrbnkrdi ahh canım ablam napalım 10 yas var aramızda ama demekki kadın tanınan bir sanatçı unutulmayan biri hamilemisin sende 😂😂
Shrbnkrdi Sehrbnon12 evet canım ilk gebelik ama bugun az önce kontrolden geldim ne kese var nede bebek 😢 dış gebelik gibi görünüyor beta değerim 7444 cıktı bir saat sonra vajinal bakıcak doktor 😭
Bfduam Nkasap ne gibi değişiklikler? Posttaki gec döllenmenin cevabı degil cevabınız bu arada di mi:) Hayırlı olsun bebeğiniz bu arada.
Nkasap Bfduam öncelikle karın şişliği ani kalkmalarda kasık ağrısı ve karın ağrısı hala ağrım var sonra zaten adetin üzerinden 5 gün geçince anladım çok şükür bulantı yok ama