Brfnkyldz Arkadaşlar merhaba 31+3 olduk çok şükür fakat bu haftalarda mide ağrısı adet olacak gibi kasık ağrısı yaşayan var mı birde yoğun akıntı bel ağrısını söylemiyorum bile inşallah sağ salim sağlıklı bir şekilde alırız evlatlarımızı kucağımıza
Sinem-123 Brfnkyldz çok şükür benim öyle sıkıntılarım yok ama çok çabuk yorulmaya başladım nefes nefese kalıyorum bazen tansiyonum falan da düşmeye başladı şu sıralar
Brfnkyldz @Esmasamet14 ilk öğrendiğim günden beri her yaşadığım belirti bi korku çokta takıntılı bi insanım hep birşey olacak korkusu hiç içimden gitmiyor 🤷♀️
Sinem-123 Brfnkyldz kendimi salmamak için hareket halindeydim sürekli şu zamana kadar iyi geldik çok şükür inşallah sonrası da kolay geçer
Sinem-123 Brfnkyldz bizimki de öyle ama büyüdükçe alan daralacağı için hareketleri de kısıtlanıyormuş