Sadriye35 benden istedi protein çıktı ama tansiyon iyiydi.1 hafta sonra tekrar yaptı o
Idrar tahlili negatif çıktı ama bol su içmiştim bide iltihabın vardi benim.omdam çıktı olabilir dedi.surekli tansiyon takip yap dedi.en fazla 12.5 7.5 çıktı şimdiye kadar.ama ilk hamileligimden şimdiye kadar e1 hafta oldum sürekli düşüktü