17 haftalık bir kaybım var kistik higroma [ödem] ondan dolayı kaybettim yavrumu 5 ay sonra tekrar anne olmak istedim bundada kese gelişmedi düşük yaptım artık korkuyorum var mı benim gibi olan bi umut olursunuz belki bana testlerim de temiz çıktı kromozom bozukluğu yok kan pıhtılaşmam var sadcee onun için de iğne kullanmaya başlamıştım oysaki 😞🥲😞😞