Elvanguzel haklısınız ne yazık ki yaşadığım bölgede de doğru dürüst bir doktor yok olan da muayene ücreti 400 lira en az o sebepten hala sabit bir doktorum bile yok beni güzelce aydınlatıp içime su serpecek, burada gebe olan arkadaşların doktorları bu konu hakkında ne diyor daha çok onu merak ettiğim için açtım postu