Ben 38in içindeyim hala öyleyim. Serin bir şeyler içince sanki içimdeki yangın sönüyor. Normalde salatalık çok tüketen biri değilimdir, deli gibi salatalık tüketiyorum içimi serinletiyor. Dondurmaydı soğuk içeceklerdi filan onlar gırla zaten. Sanki içimde yangın var da söndürmeye çalışıyorum gibi. Normalde hiç su içmediğim günler olurdu şimdi susuz adım atamıyorum. Bu hamilelik çok acayip bir şey 😀