Kızlar merhaba. Çok uzun zamandır forumda yoktum. 3.5 yıldır bebek sahibi olmak için uğraşan biriyim. İlk 2.5 yıl sorunu kendimde aradım durdum. Kendimi harap ettim kullanmadığım hormon ilacı takviye vs. Kalmadı. Sonunda eşimi ikna ettim kontrole gitmesi için. Ve varikosel olduğunu öğrendik. Sperm 5 milyon çıktı. Sonrasında ameliyat oldu ve 4. Ay tahlilinde 14 milyona kadar yükseldi. Bu ay bir tahlili daha var. 2 aydır doktorun verdiği takviyeleri kullanıyor. Fakat yine gebelik elde edemedik 😔 ilaç takviyesinden ziyade faydalı olacak karışım macun vs arayışına girdik bu ay için. Zaten bu ay da olmazsa kesin aşılamaya gideceğiz niyetimiz o. Sizden ricam eğer daha önce fayda gören varsa kullandığı macun veya karışımı benimle paylaşır mısınız? Herkesin kendi serüveni kendine çok zor Allah hepimizin yardımcısı olsun. Ben 24 yaşında 3.5 yıldır anne olmak için çaba veriyorum. Benim gibi nice bekleyen umut eden kadın var Rabbim hepimizi dileğine kavuştursun.. biraz da içimi dökmüş oldum. Bu arada benim hiç bir sağlık sorunum yokmuş. Size tavsiyem kızlar sorunu her zaman kendinizde aramayın 🌼🌼🌼