Nur22Elif İkiz olduklarını kaçıncı haftada öğrendiniz? 7+3’teyim. Hafta içi randevum var. Nedense ikiz çıkacak gibi hissediyorum. 😬
caniminikizleri Nur22Elif 6 haftalıkken tek yumurta ikizi olduklarını öğrenmiştim şuanda 17 aylık paşalarım heriflerim 😍
Nur22Elif TazeAnne06 Van Erciş. Sadece devlet hastanesi var. Özeli kapattılar. Klinik buldum bitane, ultrason kağıdı bile vermediler. Öyle bi yer yani. Merkeze 90km uzaklıkta. Bende de aşırı mide bulantısı.. 🤢😭 Klinikte randevum var tekrar. Bakalım.
Nur22Elif TazeAnne06 teşekkür ederim. Duaya çok ihtiyacım var. Zaten hormondan mıdır nedir olur olmaz herşeye ağlayasım geliyor. 😭 bi de doğum nerde nasıl olacak, kontrole gidecek doktor bile yok filan diye düşününce iyice stres oluyorum. 🥺
TazeAnne06 Nur22Elif dualarım seninle ve tüm hamişlerle 🤗 ağlama sorununu hiç açma kardeş eşim ayağına neden çorap giymedin dese ağlamaya başlıyorum sen beni anlamıyosun diye😅😅😅😅😅 ve kendime hakim olamıyorum söylerlerdi de inanmazdım 😂😂
Nur22Elif TazeAnne06 ben de midem bulanıyor diye ağlıyorum, insan midesi bulandı diye ağlar mı diyor. (Kızımda dondurma için ağlamıştım 😂😂)
caniminikizleri Nur22Elif amin amin inşallah hayır aklımın ucundan bile gecmezdi geçmedi de ikiz annesi olmak 😊