34.haftadayım 66 ile hamile kaldım 86 kiloyum 🥺😁 işin garip yanı ben abartı yemek yemiyorum, hele akşam sadece meyve yiyorum o da erken saatlerde nasıl aldım niye aldım bilmiyorum, doktorum tahlillerime bakıp kendini beslememişsin dedi bebeğe gitmiş hep dedi bir de ödem şişkinliği başladı ödem mi gerçekten yoksa ben mi tombişim bilmiyorum NASIL ALDIM BEN 20 kiloyu yaaaaaa 🙄