svbarut bende aşerme olayı hiç olmadı diyebilirim, normalde de ben yemeği çok yemeyen biriydim hamilelik öncesi nasılsa yine öyle gittim aslında ama son zamanlarda bi anda aldım. Meyveyi çok yedim mesela. Zaten normalde de severim. Şöyle ama tek hatam ara ara tatlı kaçırdım. Birde ekmeği keşke hiç yemeseydim tek hatam bu