Herkese merhaba. 31. haftaya geldik bile. Zaman çok hızlı geçiyor, yoksa bana mı öyle geliyor…
Bu haftasonu kontrolümüz var. İnşallah her şey yolundadır.
Sahi hanımlar beni neler bekliyor?
Dün gece doğum çantasına koyacaklarımın araştırmasını yapıp, notlarımı çıkardım. Şimdi yerleştirmesi kaldı.
Ayrıca 3 gecedir bazı sebeplerden dolayı kendimi üzgün hissediyorum ama çokta kafaya takmamaya çalışıyorum.
Bebişim kıpır kıpır, geceleri uyutmuyor resmen.
Ona kavuşacak oluşumu düşündükçe inanamıyorum. Doğumu başarabilir miyim bilmiyorum. Yine de kendime güveniyorum.
Gurbetteyim, ailemden uzaktayım.
Sağlık sorunları nedeniyle ne evimi görebildiler, ne buradaki düğünümü ne de doğumuma gelebilecekler. Üzücü. Ama kabullendim artık. Bayramda memleketime gidip, moral ve motivasyonumu depoladım.
Şimdi evimde sürekli temizlik yapıyorum.
Cam siliyorum, çamaşır-bulaşık-yemek derken günlerim böyle geçiyor.
Bana dua edin. Kolay bir doğum nasip olsun. Yalnızlık çok zor. Ama güçlüyüm.
Önce kendim için, sonra ailem için. :)