Merhabalar. Dün bütün gün ağrım oldu. Gece dayanamadım dr a gittim. Bebek artık 3 kilo civarıdır diye düşünürken çok az kilo almış. 2650 gr çıktı.
Dr muayene etti şükür sancım çıkmadı. 2 hafta daha daha dayansa belki biraz daha kilo alır. 37. Haftadan sonra bebeği güzel kilo alan oldu mu.