Merhaba kızlar, hiç fetal DNA testinin cinsiyet için yanlış çıktığını duydunuz mu bu mümkün mü? Bana Y kromozomuna rastlanmış olarak gelmişti en az biri erkek demişlerdi yani peşinden ayrıntılı ultrasona girmiştim 13haftalıkken bir kız bir erkek diye doğruladılar. Bugün 15.haftayı bitirdik yine randevum vardı doktorum ısrarla ikisinde de çıkıntı yok kesin kız bebekler diyor 🤷🏻♀️ Yanlış olabilir mi dna testi?