Saadtprak Esenler avicenna hastanesi doğum ile ilgili bilgileriniz neler doktorum o hastaneye geçti ve bende kararsızım herkes hastaneyi mi alcaksın doktoruna bak diyor fakat merak ediyorum ilgileri nasıl davranışları nasıl 😏😔😔
Gulcann_ Arkadaşım orda sezeryan oldu 2 sene önce çok memnun olduğunu söyledi doktorunu bilmiyorum hastane temiz ebeler ilgili hemşireler güler yüzlü diye anlattı şuan nasıllar bilmiyorum
Gizem1186 Ben Sertan beye gidiyorum, ilk öğrendiğim andan beri 36+4 haftalıgiz suan, erken doğum riskimden dolayı sik sık kontrole nstye girdim, ebeler cok iyi ve ilgililer, icin rahat olabilir, hatta iyiki bastan beri buraya gelmişim diye düşündüm