Petek98 Yok, hayır. Hiç korkma, operasyondan sonra 3-4 gün kramp tarzı ağrıların olacak, ayağa kalktıkça dikişlerin oradaki varlığını hissedeceksin ama bu 3-4 günün sonunda vücudun dikişlere tamamen adapte olmuş olacak ve kramplarda ağrılarda git gide yok olacak. Biraz kahverengi lekelenmen olabilir, kırmızı aktif kanama olmadıkça o da normal. Bir de normal akıntıların miktarı artıyor. Dikkat etmen gereken en önemli şey enfeksiyon kapmamak, pamuklu iç çamaşır giyiyorum, sadece idrarımı bile yapsam mutlaka taharetleniyorum, batikonu gazlı beze döküp vajinamı onunla temizleyip üstünden bir daha gazlı bezle kurutuyorum, vajinanın nemli kalmamasına özen gösteriyorum. Bir de evin içinde tur atmaktan korkma, yorulduğun an kendini anlayacaksın zaten. İyi hissettikçe koridor veya balkonda tur at. Operasyonun ertesi günü uyanır uyanmaz duşa girdim ve hemen saçımı makyajımı yaptım, inan motivasyon çok önemli. Moralini her zaman yüksek tut, minik kelebeğinin sana ihtiyacı var unutma annesi. Sen ne kadar mutlu ve motiveysen o da o kadar mutlu bir bebek olacak❤️