Bukett- Kızlar bebeğinize ilk doğduğunda kullandığınız bez neydi ve kaçlıydı? Herkesten bişey duyuyorum Prima diyen var sleepy diyen var Prima pahalı biraz sleepy ile başlamak istiyorum ama emin olamıyorum
Gorkeminannesi Bukett- 144lü prima aldim ogluma da böyle almistim bi paket 1 numara iki paket 2 numara kullanmıştım
minikkminik Sleppy natural kullandım 100 tane 1 numara sonra 2 ye geçtim 200 tane kullandım şuan da 3 no kullanıyoruz
Eslem_1 Baby turco yenidoğan aldım buradaki tavsiyelerden yola çıkarak hatta birisi prima muadili vs demişti sızdırma da yapmıyormuş sanırım içeriği de temiz olması almam da etkili oldu yoksa diğer markaların hepsini yine denerim bebeğin durumuna göre