Tgcomer BeyzaKk senin hareket durumun nasıldı bugun ? Mesela ben ayaktaysam o gun temızlık yaptıysam veya dısardaysam hıssetmıyorum uzanınca hıssedıyorum. Sen naptın bugun ayaktamıydın ?
MerveMustafaKaraku BeyzaKk şekerli bişeyler yiyip uzan karnını okşa hafif hafif vur canım daha da olmazsa acile git
deletedmom209 BeyzaKk burdan ne yapabiliriz ama bi acile gidin hemen normal deyip içinizi mi rahatlatalım
mucizemizibekliyoruzz BeyzaKk sabahtan beri neyi beklediniz ki o zaman. Mutlaka hemen acile doktora falan gidin kalp atışlarına bakılmalı
BeyzaKk mucizemizibekliyoruzz sabah sağlık ocağına gittim 11 gibi aynı şeyi söyledim kontrolüm vardı uyuyordur dedi kalp atışını dinledik uyuyordur korkma dedi
mucizemizibekliyoruzz BeyzaKk paniklettirmek istemem ama sabahtan beri hiç hissetmedim diyorsunuz. bu kadar saat hissetmemeniz normal değil. Acile gidin bence bir daha baksınlar.
BeyzaKk Tgcomer uyandımdan beri yeni oturdum diyebilirim Baya bi yol katettim yani bildiğin adım sayarda 7000 küsür adım attım
Tgcomer BeyzaKk o yüzden hissetmemişsindr canım sen yorulunca bebekte yoruluyomuş. Karnını doyur Tatlı bişeyler yiyip soluna yat kalkma bi 20 dk falan dahada hissetmezsen git hastaneye