Larakaya https://resimyukle.io/r/V06AZXx4VN kızlar şu zeka kartalindan alan varmı nasıl acaba alınması gerekli bir ürünmu yorumlara baktım alanların çoğu memnun
Deletedmom7373700 Larakaya arkadaşım bebeğine almıştı. 7 aylık oldu daha kullanıyor. Çokta ilgisini çekiyor çocuğun oynuyor hâla
Ozge Larakaya ben de aldım. Bebekler ilk aylar renkleri ayırt edemedikleri için siyah beyaz şekiller dikkatini çekiyor. İlk aylar için güzel aktivite olabilir. 🌸
Larakaya Deletedmom7373700 çoğu kişi memnunmuş bebeklerin ilgisini çekiyormuş bende almayı düşünüyorum
Larakaya Bir61 bende daha doğum yapmadım Allah kısmet ederse Eylül’ün soNu gibi olacak doğumum bende almayı düşünüyorum