aysgl2305 doktordan geldim bende normalde 31 haftalık diye biliyordum ama iç karnına göre 32 haftalık dedi doktor kilosu da 2 kilo olmuş boyunu sordum da söylemedi kafası biraz büyük dedi bi de doğum şeklimi sordu benim de kronik rahatsızlığım olduğu için kararsızım epilepsi rahatsızlığım var sezeryan önerdi doktorum ama hafif atlatıyorum bu süreci şükürler olsun bi yanım bu yüzden normalde istiyor kararsızım