haticealici bir yıl önce dış gebelik geçirdim maalesef kendiliğinden düşmüyor eğer zamanında kesin dış gebelik tanısı konulursa üniversitesi- araştırma hastanelerinde ilaçla düşük sağlanabiliyor, beni doktor bekletti dış gebelikten emin olamadı yerini tespit edemedi ve sonunda iç kanama ile ameliyat oldum sol tüpümde alındı maalesef. Sana tavsiyem zaman geciktirmeden sonlandırılması.. çok zor bir süreçti hem kürtaj hem ameliyat oldum.. şükür aradan 5 aylık bir iyileşme süreci geçtikten sonra şu an 7 aylık hamileyim ☺️