Kızlar merhaba az önce detaylı ultrasondan çıktım şu anda ben22 haftalığım Bebeklerimin biri 24 birisi 22 + 6 Gözüküyor birisi 640 gram birisi 530 gram kendi doktoruma muayeneye geldiğimde ise iki hafta sonra tekrar bakacağını ve eğer aradaki kilo artışı aynı şekilde açık ise beni bir perinatoloğa yönlendirecekğini söyledi Bu şekilde belki erken doğum falan olabilirmiş bu tarz bir durum yaşayan aranızda var mı biraz gerildim açıkçası fikirlerinize ve yorumlarınızı ihtiyacım var