40+3 haftalık gebeyim kızlar bugün kontrolüm vardı doktor Çarşamba gel çarşambaya kadar gelmemiş olursa suni vericek dedi ara ara sancım oluyor ama çok yüksek değil bu konuda tecrübeleriniz nedir kendiliğinden gelmesini çok istiyordum varsa tavsiyeleriniz sevinirim ❤️