Senayemre benimde ağırlarım var ama sizinki baya şiddetli herhalde ben geceleri uyuyamıyorum sol kasıktan bacağıma vuruyor geçmiyor bir türlü idrarımda üreme var antibiyotik kullanıyorum sizinde belki enfeksiyonluk bir durum olabilir yürüyüşünüzü bile etkiliyorsa bence acil doktorunuza danışın içiniz rahat olsun