Burcu7260 Kızlar 4+4 olduk bir hafta önce kan testinde ogrendım beta 753 cıkmıştı şuan kaç bilmiyorum doktora hala gitmedim ne zmn gitmeliyim
Sarahh Burcu7260 ben ilk hamileliğimi öğrendiğimden 4 hafta sonra gittim, gittiğimde 9 haftalıktı. erkenden ulturasyona girmek istemediğim için geç gittim . 2 hamileliğimde ise 5 haftalıkken gittim keşke 2,3 hafta bekleseydim diyorum
Acemianneee08 Burcu7260 canım sağlıklı gebelik olduğunu öğrenmek için 2 günde bir kan tahlili yaptırn betanız 2 katına artması lazm . Sonrası geciktirmeden doktora gidin derim kesenin yerini tespit etmek için . İnşallah sağlıkla kucağınza alırsınız