edibudu Bugun tam 9 gun oldu. Ilk gece caresizlik olustu ve ben ne yaptim cocuk niye yaptim diye gecti🤷🏻♀️ Meme ucu kucuk birini tutamadi ve bebek kilosu dusuk oldugu icin mama dediler. Tabi cevre baskisi herkesin herseyi cok bildigi ortamda stres kacinilmaz oldu. Tecrubesiz anneyim ama otomatik bir guncelleme geliyor ve ic gudulerimle hareket ettim iyi ki oyle yapmisim. Agladi cok dayandim ve sesi kisildi yinede dayandim 5. Gun memeyi artik tuttu basardik. Mamayi verme dediler ama cocugu acliktanmi oldureyim gece verdim ama memeyi oncelikle tutturmaya calistim simdi mama rafa kalkti. Dogumumda gunum varken sabah suyum geldi hemen hastaneye gitmedim hazirlandim ve ciktim.8 saat bekledik ama ne acilma ne sanci su bitti kanamaya basladi ve hoooop hemen sezeryan🙈 Hic istemiyodum ama nasip kendimi normale sartlamistim o biraz şok etkisi yaratti.Ama suan hepsini unuttum acaip bir ask❤️ Soracaginiz her turlu soruya hazirim
tazebiranne_hg04 edibudu sezeryan zor mu dikişleriniz hem kendiniz dikişliyken hem bebeğe bakmak ve kendinizi bi boşlukta hissettiniz mi hayatım artık değişti nasıl olacak bebeğe yetebilecek miyim diye
Denizyldzm edibudu Allah ım analı babalı büyütmek nasip etsin inşallah sağsağlim ☺️ kuzucuğun kokusu dünyaya bedeldir benim sorum sezaryandan hemen snra ayağa kalkabildiniz mi ağrı ve süt işi nasıl oldu
Angeell_ edibudu çok geçmiş olsun Allah analı babalı büyütsün yavrunuzu 👼🙏🏻 Benim haftaya pazartesi planlı sezeryan olacak inşallah sorum şu ameliyat sonrası kanamanız çok oldu mu ? Hastanede 2 gün mü kaldınız yani şu gerekli mutlaka yanınızda olsun dediğiniz bir şeyler var mı? Birde sütünüz hemen geliyor mu yoksa mama mı başlanıyor bebeğe? Şimdiden teşekkür ediyorum 🌸
edibudu tazebiranne_hg04 hic korkmayin evet agri var ama o anda nasil oluyosa bebek onceliginiz oluyor ve bi sekil alip hemen ona yetme dusuncesiyle agri geciyor.Ben mesela ilk besikte yatiriim dedim ama gece kalkmak yataktan zordu yanima aldi en azindan dogrulup agriyi en aza indirdim. Boyle biyle kendinize gore bi yok ciziyosunuz. Diyorum ya otomatik bisey yukleniyor bence ve yeten tek kisi sizsiniz yeterki kulaklari kapayin ic gudulerinizle hareket edin
edibudu Denizyldzm ilk ayaga hastanede kaldirdilar. Cok sanciliydi gercekten iki buklum yurudum. Yatakta sut vermeye calistim ki yeni dogan bir bebek heemn sutu bilemedi tabi o asama beni strese soktu. hemsirelerden yardim istedim. Cok agladi cigliklar hatta ama bebekte boyle ogrenecekti ben yardim ettim ve ogrendi. 3. Gun kendim yurumeye basladim ama yine agrilar oldu. Yapacak bisey yok agriyacak ama yurumek abartmadan hem gazinizi cikartiyor ve bi rahatlama sagliyor.
Serpil0707 Öncelikle Allah analı babalı büyütsün bende sezeryan olucak ilk gebeliğim hiç tecrübem yok sütüm gelir mi diye hep bir korku var süt hemen geliyor mu yoksa bir kaç gün sonra mi geliyor
edibudu Serpil0707 bu sanirim yapiyla alakali. Oluk oluk süt gelmedi ama ilk gun hafifte olsa gelmeye basladi. Yaniii soyle diyiim bebegin agzina taddirir kadar geldi. Ama o emdikce cogaldi oyle oluyormus zaten. Hatta 4. Gun sag memeyi tutamadigi icin gogsum tas gibi oldu ve sagmak zorunda kalmistim. Hem de ucu cikti ve o memeyide tutmaya basladi.
Denizyldzm edibudu benim daha blli değil normal mi sezaryen doğum mu devlette nasıl oluyor bilmiyorum ama nasip hayırlısı ile doğsun bebişlerimiz ☺️
Yusuf_41 Angeell_ merak ettiğim her şeyi sormuşsunuz bende cevabı bekleyeyim bir de bende de göğüs ucu yeni yeni büyüyor bebiş emdikçe mi tam büyüme oluyor
edibudu Angeell_ kanamam oldu hastanede paketli bezlerden verdiler bolca. Yaninizda depend olsun mutlaka ben 68 kiloydum m almistim ama biraz rahat olmasi acisindan L alsaymisim keske. Ama Canped markasinin beli daha yuksek karnin yukarisinda kaliyor ondan tavsiye ederim. Sutum geldi ama oyle asiri degil zaten emdikce cogaldi o konuda stres olmayin. Bebegimin kilosu biraz dusuktu ve sariliga engel olsun diye birde sag memeyi ucu cikmadigi icin tutamadi destek amacli mama onerdi doktor. Ben acikcasi biraz duygulari kenara birakip meme ucunu alsin cikarsin diye oncelikle memede ugrastim. Mamayi 2 gece verdim sadece. Meme ucu icinde siringa gibi aparat var onla cekistirdim. Ilk dustan sonra gogusler süt dolmaya basladi ve o memeyi sagdim ucu iyice cikti 5. Gunde artik ikisinide emiyordu. Suan o emdikce sut dolmaya basladi. Yani o konuda skinti yapmayin duzen olusuyor
edibudu Yusuf_41 lansinoh meme ucu cikarici kucuk bir aparati kullandim ama siringada olur. Biraz ugrastiriyor ama meme ucunu bi kac kez tutarsa o kivama Getirirseniz sonrasinda emdikce kendi vikariyor artik. Arkadasa yaptim yorumu ordan okuyabilirsiniz
Betusscc Normal doğum isterken yarın sezeryana giriyorum. Çok korkuyorum açıkçası,ameliyat düşüncesi beni çok geriyor. Size sorum şu, sezeryana girip çıkmanız ne kadar sürüyor acaba?
edibudu Betusscc saat 13:35 de indim ameliyata 13:50 da bebeis dogdu 14:30 da odamdaydim. Bukadarcik surdu.Spinal anestezi oldum hic hissetmedim ama sonrasi tabi agrili oturup kalkmak yurumek tuvalet bile. Ama 5 gun surdu sonra toplamaya basladim