Epu bünyeden bünyeye değişir tabi ama bende hep çocuk taşıdım sevdim ve 2. Çocuğuna hamile arkadaşlarım var çocuk hep üstlerinde onla ilgisi olur mu bilemem üşütmüş olabilirsiniz çok çabuk gaz sancısı olabiliyor hamilelikte kanama vs olmadığı sürece bir tehlike yoktur içiniz rahat etmeyecekse doktorunuza danışın mutlaka