Damladamla123 ben de öyle düşündüm ve bu yüzden ilk seferde çok kastım kendimi ama kuaför hızlı hızlı sürüp çektiği için daha acı hissedemeden işi bitiyor. İkinci sefere daha rahat oluyorsun. Bence büyük rahatlık. Ben de hamile kalana kadar hep jilet vuran biriydim o yüzden çok kalın ve sıktı kıllarım, ağda sayesinde hem inceldi hem seyreldi.