Sibel_72 Kızlar hamile değilim ama ilerki bir kaç ay sonra düşünüyorum bu yüzden folik kullanıyorum ama düzenli değil aynı saate almıyorum sorun olur mu
OOzii Sibel_72 gebelik başlamadan 3 ay once veriyorlar aslinda ama hergun için sabahlari ac karnina ayni saatleri tercih edin
Deletedmom727272 Ben kalmadan evvelde şuan için de 21:00’e alarm kurdum.. gün içerisinde kaçırırım diyprsan akşam deneyebilirsin aynı saat olması kıymetli vücudunun biyolojisi için🎈