Bu zamana kadar hep burdaki hikayeleri okuyarak geçirdim hamileliğimi sonunda hikaye yazma sırası banada geldi kontrole gidip doğuran kervanına bende katıldım 27 nisan çarşamba günü kontrole gittim nst de herşey yolundaydı doktorum bayramın birinci günü yani 2 mayıs da nöbetçi olacağını kontrole gelmemi istedi o gün kahvaltımızı yapıp neşeli bir şekilde gittik hastaneye hatta hastahanede paylaşım yapalım doğurdun sansınlar azcık merak etsinler diye dalga geçiyorduk hastahaneye vardık nst ye girdim herşey yolunda gözüküyordu yatış olmaz dedi hemşire doktor bey gelince ultrasona bakr dediler doktor geldi gelmişken alttan muayenede edeyim sonra ultrasona bakarz dedi ve bingo ağrı yok 3 cm açıklık var yatış yapılsın dedi tabi ben ağlamaya başladım beklemiyordum hemen annemi aradık çantaları aldı geldi beni doğum haneye aldılar serum takıldı öğlen 1 gibi saat 3 e kadar hafif hafif ağrı hissettim 3ten sonra ağrılarım şiddetlendi ama suyum patlamadı açıklık aynı hiçbir ilerleme yok ama benim ıkınma hissim gelmişti hemşireye geliyor tuvaletim geldi dedim baktı hala açıklık aynı ama bebek hazır dedi benim minik kızım bana yardımcı olmak için baskılara biraz erken başlamıştı en son suyumu patlattılar ayakta karşılamamı istediler ağrıları ama çok zordu adım atıyorum sanki tuvaletimi yapıcakmışım gibi geliyordu gezemedim saat 5 gibi suni sancı verildi veee açıklık 8 cm oldu bebek kendini itiyor çatala geçildi ve prensesi kucağıma verdiler herkes için ilk doğum olmasına rağmen kolay bir doğumdu bebeğim kendini erken itmeye erken ıkınmaya başladığım için hemoroid oldum en zorlayıcı oydu kızımı görmek tarifsiz bir histi çok şükür bizede nasip oldu evlat sahibi olmak 🥰bayram günü bayram şekerimiz geldi🤩🥰