Kızlar ilk gebeliğim haliyle cahilim. 22. Haftama gireceğim. 20 haftalıkken az az hissetmiştim hareketleri. Bu hafta net bir şekilde hissediyorum. 4-5 gündür aşırı derecede hareket hissediyorum. Bildiğiniz tekme atıyor gibi pıt pıt bir şeyler oluyor. Sorum şu ki; benim rahmim ters bebek şuan olması gereken yerden aşağıda duruyor. Bazen göbeğe yakın hissediyorum bazen sanki vajinamda hissediyorum hareketleri. Bu normal mi? Ben biraz evhamlı bir insanım.