LisaveEdizinAnnesi Kızlar sağ kasığımda bir ağrı, batma var. Yatarken değil ama ayağımın üstüne basınca bi batma oluyor. Normal mi sizce ?
ozgetoozge LisaveEdizinAnnesi benim kasık ağrim var bende dikkat ediyorum ama normaldir diye dusunuyorum bebek buyudugu ve kilo aldigi icindir diye dusundum😇
AmineAli LisaveEdizinAnnesi 17. Haftada benimde sağ kasıkta ağrı ve tutulma başlamıştı yatarken sağa solan dönmek acı veriyordu gebelikte sık karşılaşılan bir durum olduğunu söylediler . 24. Haftada ayağa kalkınca tutulup yürüyemez oldum kansızlık sebebi ile Demir serumu takviyesi aldım tam bir hafta sonra kasık ağrım kendiliğinden geçti . Ayrıca bebeği ilk 18. Hafta da hissetmeye başladım çok hafif bir pıtırtı şeklindeydi acele etmeyin 🙂
berjerdekikaolikalev LisaveEdizinAnnesi 17 haftalığım tam. Benimde bir haftadır sağ kasığım çok ağrıyor batıyor büyüdüğü için diye düşündüm. Arada hissediyorum ikinci gebeliğim
LisaveEdizinAnnesi Üşütmedim de. Dikkat ediyorum. 17+3’ teyim. Ve hala bebeğimin hiç bir hareketini hissetmedim. Muayene günüme de çok var. Panik yaptım biraz.
ozgetoozge LisaveEdizinAnnesi bende 17+4teyim. Bende henüz hissetmedim. Biraz kiloluyum ondandır diye düşünüyorum 🥲
Aleyna8 LisaveEdizinAnnesi ilk hamileligimda oldukça gittim göbek vs. Yoktu 20 haftalıkken hissettim. Bence bebisle alakalı da olabilir 😊
LisaveEdizinAnnesi AmineAli çok geçmiş olsun. Acaba bu haftadan itibaren çok hızlı büyüdüğü için mi ağrı oluyor diye düşündüm. Hareketlerini de bekliyorum sabırsızlıkla.
LisaveEdizinAnnesi berjerdekikaolikalev bende çok hızlı büyümeye başladığı için olabilir diye düşündüm. Muayene gününde belirticem sizleri de bilgilendiririm inşallah
AmineAli LisaveEdizinAnnesi tabi oda bir etken büyüdükçe baskı artıyor bu duruma bağlı olarakta olabiliyor . Endişelenmeyin doktorunuza danışırsanız içiniz rahat eder .
berjerdekikaolikalev LisaveEdizinAnnesi Çok grçmiş olsun haberlerinizi bekliyorum bir ay sonra sonraki kontrolüm çünkü🌸
Eczacianni LisaveEdizinAnnesi gebeliği öğrendiğim günden beri ara ara kasık ağrılarım olır hemde şiddetli bi şekilde, doktorum normal dedi hepsine. 16+4üz bu arada bizde:)