Kızlar dün dünyam başıma yıkıldı belki yaşayan bi tanıdığınız vardır diye yazıyorum kızım önceki gün gece düşmüştü dün sabah uyandık kusmaya başladı eşim çalışıyordu eşimi aradım sen git hastaneye geliyorum dedi taksiye bindim gittim o telaşla doktor muayene etti ve sonra röntgene indik kızımı tuttum iki tane röntgen çekildi. Ama atladığım bişey vardi 2 buçuk aylık hamile olduğum😢 çıktım kafamdan aşağı kaynarsular indi sanki oradaki kızda anlayamamış tabi karnım falan yok daha iki gündür kahroluyorum ne olacak hiç bilmiyorum sadece bekliyorum kızım bi yandan hasta bi yandan karnımdaki yavrumu düşünüyorum. Bu hatayı nasıl yaptım aklım almıyor … 😞😞