Merhaba Avusturyada yasiyorum ve 9.gebelik haftasindayim.. doktorla bugün konustuk ve benim özel muayene olmamı isteyip istemediğimi sordu ilerisi için.. cocuk down sendromu riski var mı vesayri gibi.. hangi testleri sizce olmalıyım hiç bir fikrim yok bu konu hakkında.. yardımcı olursanız çok sevinirim 😊