Asil_hatun %60 demiş %40 i da erkek demek yani pek emin değil canım o yüzden bekle derim doktor daha net birsey bilemiyor burda tahmin yapsalar ne olur banada 11+4 te %90 kiz dedi ama bu yuzdeye rağmen inanamıyorum malesef çünkü arkadaşım 11. Haftadan beri kız dediler 21 de erkek olduğunu öğrendi gorumceme de 11. Haftadan beri kız dediler ve kızı oldu hiç değişmedi yani beklemekte fayda var 🥰