Deletedmom727271 Zuhalsareelif Su fazlalığı var canım bende bu sebeple kasılmalarımdan dolayı doktorum daha fazla beklemek istemedi. İkinci gebeliğim mecburi sezaryen olacağım için malum sancı vs sakıncalı 😊
Zuhalsareelif Deletedmom727271 cok sordum ama kontrollerıne sancılarınızdan dolayı gıttınız.sancınız varmıydı yanı
kahvesever__ Deletedmom727271 saol canım çok teşekkür ederim sende kolay bir şekilde alırsın inşallah 🙏 kucana yavrunu
Buseyllzr Deletedmom727271 dualarim seninle canım Allah yardimcin olsun güzel haberlerini bekliyoruz 😚🙏
Deletedmom727271 Zuhalsareelif Nst de hafif sancılar çıkıyordu canım. Kasılmalarım vardı yavaş yavaş.
TugceArslan Deletedmom727271 İnşallah sağlıcakla kucağınıza alırsınız bebişinizi. 1 ay sonra tam da aynı durumda olacağım🙏🏼