dml33 Htcerdogn aynen çok pahalı bizde normalde susanogluna giderdk mezitlideym bi kaç günlüğüne biyer tutardkk geçen yaz gidemedm pahaliydi yani
OOzii Htcerdogn susan apart hotel vardi temizdi orası cevredekilerde güzel girişinde bie cok pansiyon var çocukluğum oralarda geçti denizi mukemmmel