Eniseekrem bende de sol bacağım üzerine basınca ağrı oluyor. Bugün doktor ödemden kaynaklı olabilir Hafif egzersizler yapmanı öneririm yürüyüş plates gibi dedi. Zaten yürüyüş yapıyordum ama egzersiz araştırıcam şimdi. Allah bu süreci sağlıkla kolaylıkla atlatabilmeyi nasip etsin.