Bilmeyenler için tuvalet iletişimi çocuğu doğduğu andan itibaren doğal hijyen sistemine dayalı bir şekilde verdiği sinyalleri takip ederek tuvalete alıştırma sistemidir. Açıkçası ben bunu bebeğimde uygulamak istiyorum, bu şekilde pişik olmaz ve bez için ekstra sürekli para vermek zorunda kalmayız. Bebeğimiz de bu şekilde daha mutlu olur çünkü tuvaletini altına yapıp öylece durmak kimse için hoş olmazdı. Bebeğimize önce altına yap diyip 3 yaşına gelince hayır altına yapamazsın demek bebek içinde kafa karışıklığı yaratacaktır. Çevremden bunu garipseyen oldu belki aranızda da olacaktır ancak annesi olarak onun için neyin iyi neyin kötü olacağına karar verebileceğimi düşünüyorum insanların burnunu sokup bilmeden yorumlar yapması çok garip. Siz böyle bir şeyi yapmak ister miydiniz çocuğunuza , eğer isterseniz/istemezseniz nedenini belirtir misiniz?