fenal benimde iki hafta geride ben minyonum , bebegiminde minyon oldugunu düşünüyor doktorum. kilo almasi normal seviyelerde çünkü 🤗 cok şükür yani. ilk duydugumda cok üzülmüştüm ama suan normal olabilecegini anlıyorum, sizde stres yapip kendinizi sıkıntıya sokmayın. 3 haftadan sonra diger olcumlerle uyumlu degilse o zaman daha ciddiye almak gerekiyormus