Deletedmon00881 Nazay hipp öneririm canım, etrafımda herkes çok memnun, aslında bir iki gün sütün gelene kadar kullanacağın için diğer bilindik mamalardan da alabilirsin..
hemsirebianne0901 Nazay hastanede çoğunlukla hippi ve sma kullanılıyor ama gerektiği durumda almanız daha iyi olur çünkü malum fiyatlar alıp kullanmama durumunuzda var öncelik anne sütünü vermek bizim için hastanede bunun için yardımcı olacaklardır
Eslem_1 Hastanede mama oluyor sanırım ama acaba hangi mamayı veriyorlar ben sorup ona göre alırım belki..bi de mamayı zaruri durum olmadan hemen vermiyorlardır herhalde
hemsirebianne0901 Nazay evet tek kullanimlik olarak sadece sıvı mama var toz mamalarda tek kullanimlik olsa cok ideal olurdu boyle durumlar icin
dml33 Nazay ilk doğumda bana vermedi hastane mama çocuk doktoru geldi sma önerdi onu almistik yine aynı hastanede olcagim için sma alıp koymayı dusunuyorm gerek olmaz inş da 0 6 ay kullanilio zaten acilmadiktn sonra 6 ay içinde elbet kullanirim😀