ErenArden Kızlar kilomuza doktor az demedi ama ben okuduklarıma göre hep az buldum. Acaba tekrar muyeneye mi gitsem diye düşünüyorum. Az mı değil mi siz ne diyorsunuz sizin bebişleriniz nasıl? 😞
Deletedmon00881 ErenArden hayır canım bebeğin kilosu iyi bu haftadan sonra hızla kilo almaya başlicak göreceksin..
aylinpalaa ErenArden okuduklarınıza takılmayın çünkü her bebek kendine özel, genetik anne baba çok etkiliyor. Sağlıklı olsun da kaç kilo olursa olsun. 🤲🏻
FatmaNur_27 ErenArden kimseyle kıyaslama canım doktor normal diyosa normaldir her bebeğin gelisimi farkli
Merve6334 ErenArden normal tabi ki bol süt ceviz ye bundan sonra çok kilo alacak ben de 33 haftada 2100 dü fark yok yani
Sadriye35 ErenArden benim de 30 da 1250 gramdi 31 1400 32 de 1600 buradakilere göre çok az ama sağlıklı olsun değil mi kiloyu alır nasılsa üzmeyin kendinizi
Renginveannesi_ ErenArden canım kendine sıkıntı yapma burda soylenilenleri çok takma.. bi bebek 2.5 ya da 3.5 kilo aralığında doğar, genetikte çok önemli bi faktör 🙏
ErenArden Renginveannesi_ ilk oğlum benim 3128 gram doğmuştu. Hamileliğimin başından beri hep kötü rüyalar görüyorum malesef bir türlü psikolojimi düzeltemiyorım 😞
Renginveannesi_ ErenArden dua et kendine canım sürekli oku kendine hiçbir şey olmaz Allah’ın izniyle sağlıkla kucağına alırsın 🤲🏻🤍🤍🌹
ErenArden Renginveannesi_ bu ara bıraktım keşke bırakmasaydım sürekli okuyordum namazdan ayrılmıyordum tekrar yapmam lazım ☀️💐
Hulus ErenArden bence kimse ile kıyaslamayın doktor saglikli dedikten sonra hiç bir önemi yok.birinin çocuğu zayıftır birinin toplu burada tek önemli ayrıntı sağlıklı olması.