1 haftadır banada oluyor pazar günü 7 ölçmüşlerdi serumdan sonra 10/6 oldu 25 haftaligim gittikçe ağırlaşıyor bünye kaldırmıyor ilk gebeligimde hiç böyle olmamıştı ne yapacagimi bende bilmiyorum ama insan kötü oluyor mide bulantısı baş dönmesi bas ağrısı herşey oluyor rabbim şifa versin inşallah