Mrvcnr valla en ucuz bezi de sevebilir, en pahalı bez de pişik yapabilir 🥴 2-3 marka alırım az az, hangisini severse iyi gelirse onunla devam ederim. Mesela Migros’un markası minnie -idi sanırım yanlış olmasın- arkadaşımın bebeği çok sevmiş ve fiyatı da uygun