cnsl_tyfr Hamilelikte saç boyatan var mı? 16. Haftadaki açıcı ile renginde açmak istiyorum sizce yapmalı miyim yada yapan var mı ?
Naazli cnsl_tyfr benim doktorum izin vermemişti açıcıya. 30. Haftada diplerine boya değdirmeden çift maskeyle mümkünse açık havada organik boya kullan demişti ben öyle yaptım
teachersrn cnsl_tyfr bana doktorum izin vermedi 24.haftaya kadar boyatma dedi. Amonyaksız boya var gerçi ama yine de izin vermedi 🤷🏼♀️