9493 insan yinede heyecanlanıyor bende bir an kızım olacağını duyunca çok sevindim erkek olsada eminim aynı tepkiyi verirdim bence ikiside bambaşka bir duygu bende bir sonraki randevuda 15+4 oluyorum bende o zaman netlestiririz dedim bazılarının ki değişiyor ilginç şekilde bazılarının ki değişmiyor benim gorumceme 11 haftada kız demiş doktor 13 te netlestirmis hiç değişmedi de çok güzel bir kızı oldu ama bazıları 12. Haftada kız deyip 16 da feln erkek olduğunu öğreniyor acaba neyden kaynakli merak etmiyorum da değil 💁♀️