Hanımlar inşallah aranızda Lüleburgaz’da yaşayan vardır ☺️ İlk doğumunu özel hastanede yapmıştım , ikinci doğumumu devlet hastanesinde düşünüyorum ama hiç bir şekilde bilgim yok odaları hastaya muamele vs doğum yapan veya yapacak olan varsa yazarsa çok sevinirim😘😘